Lördag!

Tjenare, hann inte skriva imorse eftersom jag hade en halvtimma på mig att bli klar inför jobbet imorse. men nu är jobbet över för denna dag, 10.00- 13.00 var det som gällde idag. efter det gick jag en runda på stan, och gissa vad jag hittade i XS jo lackleggingsen! :) så häftiga är dom så jag var tvungen att köpa dom! :) :) förresten så sitter min älskling just nu i bilen, han ska åka och kolla på innebandy när hans friens spelar. så nu tänkte jag tvätta bort mitt make för att sedan ta bilen för att åka och sola, och därefter beger jag mig hem till mig. Hörs senare idag, Pussisar!

ikväll blir det mat och lite fest med några kompisar, ska bli mysigt det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0