Hemma efter denna kvällen!

Så nu har jag fått av mig mina nya lackleggins och sitter i soffan under filten och kollar på MTV. denna kväll började först med mat på ett uteställe för att sedan cykla hem till sandra där vi satt och festade och lyssnade på massa härlig musik. sen åkte lollo och jocke hem och då cyklade jag och sandra till stan en sväng. där vi träffade bland annat min älskling som skulle hem till sandras storebror för att ta en till öl innan han kommer hit sen! :) så snart kommer han nog hit! :) :) blev bara två bilder tagna denna kväll, dom kommer nog upp imorrn. men nu ska jag ta ut mina linser och sedan tvätta bort maket! :) hörs imorrn, GodNatt! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0