För jag är jätte glad!! :)

Är jätte glad för att för en halvtimma sedan ringde älsklingen och berättade att vi fick lägenheten! helt underbart roligt! och den var ju så himla bra och fin med, helt perfekt! ska bli så himla roligt att få flytta in där, för det första har jag aldrig flyttat och för det andra så är den så himla fin med! :) man kan ju nästan säga att jag redan bor med älsklingen just nu med, men jag har ju inte alla mina saker och så här så det är ju inte samma sak! gud va glad jag är just nu!!! :)

Sitter förresten och kollar på Video Music Awards 2008, så jävla kul att kolla på! Ne nu är jag så glad att jag är värd att äta en skål med glass och varma hallon.. IGEN denna dagen! :) Hörs senare, Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! va roligt!...

Hoppas alt går jätte bra...



kram

2008-09-12 @ 23:05:22
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0