Sunday!

Godmorgon på er, just nu halvligger jag och älsklingen i soffan framför tv:en. han äter frukost just nu, vilket jag precis har ätit upp så just nu sitter jag och knaprar på en Daim! ;) det är gött! :) idag ska han spela innebandymatch, så då ska jag passa på att åka och jobba (städa) så länge! annars idag blir det slappt och skönt! :)

Förresten igår hade jag myskväll med älsklingen, sen träffade jag även två kompisar någon timma med. sen hem till älsklingen för mys igen! men nu ska vi kolla tv:en, Hörs senare! :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jonna

okok :) kolla lite av den igår med!

Nej jag dricker kaffe o myser! :)



Men du mår bra? :)

2008-10-19 @ 11:37:50
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0