Rådjur!

Godkväll, sorry för att jag inte skrivt sen i förmiddags men har haft lite att göra. Först var jag och älsklingen på kalas hos hans kusin som fyllde år, och på vägen hem körde vi på ett rådjur! :( den bara sprang fram framför bilen och vi älsklingen hade inte en chans att stanna men som tur va träffade han rumpan så det åkte inte upp på motorhuven och så. och den led inte, vilken också kändes bra. det blev dock lite skador på bilen men det går ju att laga, och huvudsaken är ju att inte vi skadades vilket vi inte gjorde! :) tur vad det med att det inte var jag som körde för då vet jag att jag inte hade velat köra något mera! :( men nu gick det bra och det kunde vart värre så vi ska varra glada för det! :) :)

Sen när allt om det va fixat och kollat papper om försäkring och så, så myste jag och älsklingen framför tv:en och lite så. sen kom hans kompis hit för dom skulle gå och spela biljard sedan och då åkte jag sen till en kompis till mig, vi ar slappat och kollat på tv! och nyss körde jag hem mina föräldrar från stan och nu äntligen sitter jag här! :)

Någ om mig, vad har Ni gjort ikväll? :)

      

/ S.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa ett riktigt litet charmtroll :)

2008-10-26 @ 10:17:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0