Onsdag!

Godmorgon på er, just nu sitter jag och äter frukost i soffan framför mtv och strax ska jag ta och hoppa in i duschen. idag jobbar jag 11.00- 16.00 vilket är väldigt skönt. :) annars idag är det inte alls lika fint väder som det var igår, fy! sen efter jobbet denna dag så har jag och älsklingen tvättstugan, så ikväll blir det tvätt. hoppas även att vi får besked från killen som var här och kollade på lägenheten igår med, hoppas verkligen han vill ha den! :) men nu måste jag äta klart! Här kommer en underbar Höstbild! :)



/ S.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Jag håller tummarna för att han vill ha den (; Vad trist att det inte är fint väder hos dig! Här är det som igår så jag ska ut och promenera sen tänkte jag! :)

2008-10-08 @ 12:02:24
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Nu skiner solen här också! Den försvann ett tag, men nu så! Jag har redan hunnit ut en sväng, förvisso 30 minuter men det är tiden som är minimum säger de jue och det är vad min lilla runda tar!:)

2008-10-08 @ 16:37:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0