Min Söndag!

Godkväll, nu denna söndagkväll sitter jag och älsklingen framför tv:en. har precis kollat på två avsnitt av Svensson Svensson, riktigt roliga asså! :)

Idag har jag ju vart i Göteborg, tog tåget vid nio imorse och skulle va framme strax innan elva där jag skulle möta fanny, men det blev något problem med ett tåg framför oss så vi stod still i partille i nästan en timma. så jag kunde inte möta fanny förren närmare tolv, då blev det att skynda runt på stan och kolla. jag köpte mig ett par håriga jätte mysiga vantar, en spetsklänning och ett rosa band. bilder kommer nog upp imorrn! sen vid tre åkte jag hem mot lidköping igen, efter det åkte jag direkt och kollade på älsklingen när han spelade innebandy. och efter det har vi suttit i soffan och haft det mysigt, och det ska vi ha det hela kvällen! blir nog någon film sen med. hoppas ni haft en bra helg, hörs imorrn! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0