Klar med jobbet denna dagen!

Sitter i soffan igen, under duntäcket och det är underbart varmt och skönt! :) Höll på att frysa ihjäl när jag cyklade från jobbet, pissregn och mycket blåst! och som ni ser på bilden från förra inlägget så slog jag till och tog jeansjackan imorse, vilket inte var särskilt varmt på vägen hem! :P men men, det får jag skylla mig själv för!

Nu ska jag tända lite ljus här i lägenheten och fortsätta mysa under täcket och vänta på att min älskling ska komma hem! :)



/ S.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så mycket! Jag älskar min nya kjol som bara kostade 49;- (REA) på Gina Tricot! :)

2008-10-15 @ 16:51:05
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0