Klar för stan!

Så nu har jag städat klart lägenheten plus att jag har hunnit äta middag med, och just nu sitter jag och äter ett äpple. :) alldeles strax tänkte jag ha och gå till stan och kolla en lite sväng. hälsa på mamma på jobbet, och kolla om hon vill fika klockan tre då hon slutar. sen kolla lite på stan, har sett en jätte snygg kofta från H&M som skulle komma ut i butik denna vecka, så gick och letade efter den igår men då fanns den inte. hoppas att den kommit in idag för jag tycker den är riktigt snygg. :) hittar ingen bild på den just nu, men om ni går in på elin klings blogg så har hon den på bild där. sååå snygg är den! :) :)

F
örresten senare i eftermiddag, direkt efter älsklingens jobb ska vi åka och hämta hans nya bil, sen blir det direkt hit för att det ska komma en kille och kolla på denna lägenheten som ska säljas, hoppas han vill ha den! Sen klockan åtta blir det träning, så händer att jag kanske inte kan skriva fören efter träningen ikväll. det beror på om jag kommer tillbaka hit innan älsklingen hämtar upp mig och då beger oss till bilaffärn! :) Hejs! :)

     

/ S.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Ojoj, du har mycket på gång idag! Vad kul med en ny bil! Får man fråga vad det är för någon?:) Lycka till med lägenheten och att han vill ha den!! Du får skriva hur det gick!

2008-10-07 @ 15:11:32
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Lo

Haft en bra dag?

2008-10-07 @ 15:23:46
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0