Hemma!

Just nu sitter jag hemma hos mig lite, kom precis tillbaka hit för jag har vart iväg och jobbat (städat) några timmar. och precis innan det åt jag och mamma pannkakor här hemma, det gillar vi! :) nu till något annat, älsklingen ringer nog strax för hans match är nog slut när som helst, men sen har dom ju en timmas bilresa innan dom äntligen är hemma igen! :) ikväll blir det nog mys framför någom film för oss, så brukar våra söndagar se ut. kan även bli en promenad på kvällen med, så mysigt! :)

M
en nu ska jag rätta lite binglotter åt mamma, men vi hörs senare! Puss! :)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter väl som en helt fantastiskt skön söndag.

2008-10-12 @ 18:22:51
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: GM

Skulle du kunna tänka dig att delta i min tävling på bloggen?



Kram =)

2008-10-12 @ 19:07:12
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0