Fotbollsgalan!

Godkväll, just nu ligger jag och älsklingen i soffan och kollar på Fotbollsgalan på 4:an.
Sen jag skrev sist har jag hunnit med mycket, sökt jobb,kollat på massa saker till lägenheten plus att jag vart med två av mina vänner. Sen när älsklingen kom hem från jobbet var vi och storhandlade och där rök det för många hundralappar, uscha mig! Sen lagade vi taco till kvällsmat, och shit va gott det var alltså! :) men nu ska jag ägna mig åt älsklingen och tv:en, ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi imorrn! :) Natti, Kiss!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja han är så söt :)



Kollar på nyheterna om fotbollsgalan nu, missa den ig¨r. ,men samma sak arje gång =)

Hur är de idag

2008-11-18 @ 06:09:09
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0