Söndag kväll

Hann inte skriva igår, men ska ta och berätta nu vad jag hade för mig. började dagen att vakna upp bredvid älsklingen som alltid. vi gick fram på stan för att köpa presenter till hans syskon som fyllde tjugofem denna dag. efter det blev det en mysig fika. efter det blev det att slappa, åkte sedan hem till hans föräldrar där kalaset skulle hållas. va på kalaset i några timmar, sedan åkte jag hem för att färga håret inför kvällen. älsklingen kom efter en halvtimma. sen blev det hem till han för att duscha och göra iordning mig. för ikväll var det fest som gällde. jag, lollo, sandra, rickard och rasmus, det va vi som festade hemma hos sandra. kvällen var jätte rolig så jag är nöjd. bilder kommer imorrn antagligen.
nu till idag, söndag. blev nog lite för mycket för mig igår kände jag tidigt imorse, men nu mår jag bra. har slöat med älsklingen hel dagen. eller jag har vart iväg och jobbat (städat) med. och nu slöar vi mer. en kebabtallrik har jag knökat ner med. men nu ska jag kolla på tv med älsklingen! Pussis


/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0