Nu har dom börjat resan

nu har niclas och pappa precis börjat sin resa till tyskland. eller rättare sagt malmö, för dom ska bara köra till malmö ikväll och sova där. sen åker dom därifrån imorrn bitti ner till tyskland för att handla för att sedan åka hela vägen från tyskland hem till lidköping. kul för dom att dom har flera flera timmars bilresa framför sig idag och imorrn, men det kommer gå bra för dom! :) båda gillar ju att köra bil så! :)

själv ska jag vara hemma med mamma och lillasyster ikväll, det blir filmen ( no land for old men ) och godis. men känner att efter denna kväll så ska jag försöka dra ner på godiset. tror inte jag klarar det men, måste egentligen för mina tänder. men men det återstår att se om jag klarar det! Men nu ska jag gå till tv:en!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0