Mår inte alls bra

Godmorgon, idag är det onsdag och det är dags för praktiken om en timma. men känner inte alls för det, vill bara ligga kvar i sängen under täcket med älsklingen, fast han har ju redan åkt till jobbet så det är ju för sent för det. känner mig verkligen sjuk, känns som om jag håller på att få halsfluss, ont! :( jag är lite förkylt, och mina ögon är lite variga när jag vaknar på morgonen. attans, vill inte bli sjuk nu! men men.. måste gå till praktiken iaf, jag är inte den som är hemma och är sjuk så. men nu ska jag hoppa in i duschen! Bye!

                                                                                          image78


/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0