lördag kväll

sitter framför datan och slappar, men tänkte jag skulle gå ner och äta lite mousse som blev över från i förmiddags. Mumms! :) denna kväll har jag övningskört, jobbat (städat) och bara tagit det lugnt. älsklingen är i götene och grillar, mysigt för han! :) blir antagligen grillning för mina vänner hemma hos mig på lördag. om exakt en vecka alltså. ska bara kolla upp med mina parents om det är okej för dom. fan, är skit sugen på att festa nu, va ett tag sen.. humn.. två veckor sedan! måse bli nästa helg! :) men nu ska jag gå ner och äta mängder med mousse.
jag kan inte få nog av låten: Jordin Sparks/Chris Brown - No Air, såå jävla bra! :)


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0