Lördag

Har inte hunnit skriva idag, gick upp tidigt med älsklingen för att jag skulle jobba (städa) en sväng. efter det blev det solning uppe hos mormor och morfar på taket, kan säga att det va äckligt varmt! men nu ska jag inte klaga när det fina vädret äntligen är här! :) älsklingen pallade inte värmen och satte sig i skuggan istället! :P efter det blev det hem till mig en sväng, och nu är vi i stan igen. älsklingen åka nyss till en kompis för att grilla och dricka öl. jag ska snart hoppa in i duschen för halv åtta ska jag mamma, pappa och några till ut och äta god mat! :) mumms! får se vad jag gör efter det, kan bli hem till lollo för att kolla när hon målar klart det sista i köket. men nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag hoppa in i duschen. hörs senare, om jag hinner såklart! :) Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0