klockan börjar bli mycket

torsdag kväll, eller ska man säga natt sitter jag i niclas lägenhet själv. niclas är ju på väg med pappa ner till malmö just nu så då får jag vara själv. tråkigt! skulle sovit hemma nu när niclas ändå inte är hemma, men kom på att jag ska köra imorrn redan hav nio så för att mamma skulle slippa köra in mig imorrn bitti så bestämde vi att jag kunde sova här istället. men tråkigt, hatar att sova i sängen själv. vill att niclas ska komma hit och sova bredvid mig som alla andra nätter, men det går ju inte idag eftersom han snart är i malmö! :P men en natt klarar vi ju oss om vi måste älskling! :) jaja, kollar lite just nu på filmen i fyran, rätt rolig ändå. men ska snart sova känner jag, börjar bli väldigt trött asså! så nu ska jag gå och borsta tänderna för att sedan gå och lägga mig! GodNatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0