hemskickad från praktiken

Nu kommer jag äntligen in på bloggen igen, har inte kunnat det efter mitt senaste inlägg imorse. men men.. nu är klockan snart halv sex och jag blev hemskickad från praktiken efter cirka en kvart. dom såg på mig att jag verkligen var sjuk och tyckte jag skulle åka hem och friskna till. jag gjorde som dom sa, så jag har degat och haft det skönt hela dagen. eller skönt kanske inte är rätta ordet eftersom jag har sjukt ont i halsen. varm soppa fick det bli till lunch för min del. börjar bli hungrig igen nu känner jag. pratade nyss med älsklingen när han var på väg hem från jobbet, han och hans pappa skulle åka och träna lite golf direkt efter jobbet. jag skulle följt med men kände att jag skulle skippa det denna dag. annars har det inte hänt mycket idag, borde ha pluggat klart samhällen som ska vara inne imorrn. men icke, har inte ens börjat. har verkligen ingen ork till det känner jag. föresten så är min kamera på laddning än så har inga roliga bilder att lägga upp nu heller. men det ska jag försöka med imorrn!
Nu måste jag försöka plugga lite, Bye!


          


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0