Helgen

Hallå där, kunde inte skriva igår eftersom jag och min älskling då var i göteborg hela dagen. sov även där på hotell, jätte fint och mysigt va det! och centralt, perfekt! :) började lördagen med att vi åkte bil ner till götet, gick på stan i flera timmar för att sedan gå och slappa på hotellet ett tag. sedan blev det att gå ut och äta god mat, för att sedan gå ut på stan och kolla läget. det var förövrigt aldeles perfekt väder, varmt och skönt och mycket folk var ute och njöt av det! :) glass blev det med i solen på kvällen! :) sedan gick vi till hotellet, kollade på tv och myste. senare framför eurovision, som vi förövrigt kollade på i en kvart eller nått, åt vi jordgubbar, daimtårta och drack coca cola. mumma! :) allt var perfekt, förutom min hals som jag har obeskrivligt ont i. måste ringa vårdcentralen imorrn bitti!
sedan efter ha ställt klockan på nio denna morgon gick vi direkt ner för att äta hotellfrukost, gott va det! :) sedan blev det att packa ihop våra saker för att sedan gå ner en snabb sväng på stan, jag köpte klänningen jag kollade på igår. och älsklingen köpte en GPS som även han kollade på igår. sedan blev det ikea där vi köpta lite smått och gott! Bästa helgen på länge kan jag säga att det var, såå kul och mysigt att åka iväg så här! Underbart!
men nu ska jag försöka bestämma mig vad det ska stå på min blivande tatuering och med vilken text! Ha det guld så länge, pussis!


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0