Gårdagen

Eftersom jag inte kunde blogga igår så tänkte jag nu skriva vad jag gjorde:

8.00 börjar skolan, psykologi B lektion i 2,5 h. fick reda på betyg, skulle få ett högre om jag lämnade in en inlämning.. IDAG! ojdå tänkte jag, men det är ju alltid härligt att få höga betyg!

11.00 Samhällslektion, redovisa lite. pratade med klassen om studenten.

12.30 slutade skolan för denna torsdag, gick till matsalen och åt blodpudding! :)

13.00 cyklar hem till lägenheten för att slappa?

13.30 kommer på att jag ska göra psykologiinlämningen, men den måste vara inne innan halv fyra för då ska jag med bussen hem till mig.

15.00 har skrivit inlämningen klar, shit va jag skyndade mig. fick slänga mig på cykeln för att hinna till skolan och lämna in den innan bussen.

15.30 bussen hem.

16.00 fika med pappa och bror

16.45 tar bussen hem efter att ha vart hemma och hämtar lite saker.

17.00 är i stan igen, märker att jag glöm nyklarna hemma så får gå till lägenheten och vänta på att älsklingen ska komma hem.

17.15 älsklingen kommer hem från jobbet, och jag är sådär glad för att jag glömde nykeln.

17.30 jag och älsklingen åker till banken för att växla in alla våra småpengar vi sparat ihop, ska använda lite av det i helgen till göteborgsresan. :)

18.30 åkte med mamma hem, älsklingen stannade hemma och plugga på sitt taxikörkort.

18.45 kvällsmat med mamma och pappa

19.00 åka och jobba (städa)

ca 21.30 hemma i lägenheten med älsklingen igen :)

21.40 jag oh älsklingen gick till stan för att hämta cykeln

21.50 köpte hem glass

21.55 gick hem till älsklingen föräldrar för att låna hans pappas cykel tills ikväll!

22.10 cyklade hem till lägenheten igen jag och älsklingen

Så såg min dag ut! men nu måste jag äta klart! Puss hejs!


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0