Följer blogg-trenden

image2707
Var jag fjorton år och gick i sjuan på rudenschöldsskolan här i lidköping.

image2708
Var jag femton år och skulle strax sluta nian vilket och runt det hade jag så sjukt kul jämt. hade den perfekta klassen som vi då skulle lämna. jag och fanny lipade mest!

image2709
Skulle jag snart sluta tvåan på handelsgymnasiet hade vart ihop med älsklingen i lite mer än ett år och tre månder. kände att det skulle bli skönt att äntligen få börja trean, för att sedan ta studenten.

image2710
Började jag bli lite skoltrött och mycket saker hände i mitt liv. men allt ordnade som tur va upp sig så det slutade ändå bra!

image2711
Var jag på praktiken och sedan var med älsklingen hela kvällen, en pizza klämde vi ner. Jag blev också väldigt sugen på att baka så massa chokladmuffins bakade vi, smeten var godast! Mumms! :)

image2712
Ska jag tillbaka till praktiken och antagligen kolla fotboll på kvällen med min älskling.

image2713
Har jag ett fast jobb med bra lön, fått körkort och ägen den svarta golfen som jag sååå gärna vill ha! Flyttat hemifrån till en mycket fin lägenhet där inte en enda dammtuss existerar! ;)


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0