Onsdag

Nu har jag duschat och gjort mig iordning för denna dag. först blir det lite jobb (städ) sen blir det att gå direkt till assbecks för att jobba där, 12.00- 18.00. men ska inte cykla iväg riktigt än så tänkte lägga ut bilder på vad jag köpde igår när jag och syster var i skövde.
I hope you like it! ;)



Svarta jeans från JC som fick min rumpa att se lite större ut :)   Röda ballerina från Kappahl                             
Svarta jeans från JC                      Rutiga shorts från VeroModa     
Röda ballerina från Kappahl



                           
Svarta strumbyxor från Lindex                 Blommig kjol från GinaTricot
Mascara från Kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0