Måndag

Glömde skriva igår, hade ganska mycket att göra så. så nu berättar jag vad jag gjorde i lördags och igår. i lördags var jag med älsklingen hela dagen, sen blev det fotboll hemma hos lollo. efter det blev det att vara med älsklingen hela kvällen, kollade på filmer och bara myste! :) så lördagen var jätte mysig! :) igår så var jag med älsklingen på förmiddagen, sen åkte jag ut och övninskörde i någon timma med mami, skjutsade hem älsklingen för han skulle åka och spela golf. efter det blev det jobba (städa), sen blev det direkt till emil för att städa ur vagnen vi hade på studenten. sen blev det mys med älsklingen resten av söndagen! :) lagade mat och myste framför en film. har varit en mycket bra helg! :) men nu måste jag hoppa in i duschen. hörs senare! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0