Halv sex

Klockan är strax halv åtta, jag och älsklingen har precis ätit kvällsmat, varma mackor blev det! :) men godast var saften, Bob Apelsinsaft! Mumma! :)och just nu sitter han pch pluggar i kartboken inför torsdagens prov. jag själv ska om lite drygt en timma gå och möta malin och sandra. vi ska ut och gå en sväng, och sedan blir det kanske en glass på donken med. gott! :) men innan det ska jag mysa lite med älsklingen. ska försöka få med mig kameran sedan så jag kan ta ett kort från kvällen! :) men nu orkar jag inte sitta här längre, hörs senare eller imorrn bitti! :) Pussisar!    
                                                                            
                                                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0