Så här såg mina lediga dagar ut som jag hade förra veckan, med lite bilder med såklart!

Onsdagen: Jag började med att jobba 10.00- 16.00, direkt efter det kom älsklingen och hämtade mig för att sedan åka direkt mot motala. resan gick bra, vi delade på körningen så då blev det inte så jobbigt, vi var framme på campingen halv sju. min familj var ju som sagt redan där, dom sov i husvagn. jag och älsklingen låg i tält brevid, vårt tält var redan uppsatt och klart när vi kom! :) sen grillade vi och hade det mysigt. :)

                 


Torsdagen: Jag och älsklingen började dagen med sovmogron, sen åkte vi och handla lite. sedan var vi ute och cyklade lite med. sedan åkte han med pappa och kollade på folkrace, då passade jag och mamma på att gå på stan. jag köpte mig en kort jeansjacka, en väska och en bikini. :) sen på kvällen grillade vi alla korv. :) 

          


Fredagen: Jag och älsklingen åkte in till stan lite på morgonen, jag köpte ett par skor till mamma som hon så gärna ville ha. då blev hon  så glad så! :) sedan blev det massa mys för att sedan på kvällen blev det minigolf och festande. det var mycket trevligt! :)

              


Lördagen: Denna dag var vi och handlade och kollade i lite affärer, sen blev det massa slöande. sen började vi packa iordning allt eftersom vi skulle hem på söndagen. och sedan på kvällen bjöd älsklingen ut mig och äta, väldigt mysigt och gott var det! :) sen blev det efterrätt på campingen, mumma! :) sen senare på kvällen åkte jag och älsklingen ut på en lång cykeltur och kollade runt lite bara. sen blev det lite film och sedan att lägga sig i tältet! :)

              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0