Solsken och jag är röd

Sitter inne lite nu för jag somnade ute på studsmattan när jag solade och det resulterade med att jag blev ganska röd! :P så nu ska jag inte sola mer denna dag. när som helst kommer älsklingen hem från jobbet. ska vara med han hela kvällen, för imorrn ska han åka och kommer inte hem förren på söndag kväll! :( nu ringde älsklingen, han ska komma hit nu! :) ja som sagt han ska åka till höljes med bland annat min pappa och kolla på rallycross.. kommer bli jobbigt att sova själv men det klarar jag nog. men nu ska jag gå ut lite, kanske ska jag hoppa några hopp på studsmattan. fast jag blir helt slut när jag hoppat i en minut så i högst en minut hoppar jag nog! hahha! Hörs, Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0