Slappdagen

Goddag, idag är det söndag och det betyder slappdag. gick upp för två timmar sedan och sedan dess har jag ätit frulle slappat, kört lillasyster och sedan ätit jorgbubbar! :) självklart har jag pratat med älsklingen med i telefon, idag kommer han hem. det var två dygn sen han åkte nu, men ikväll kommer han hem! :) så ikväll blir det bara mys med baby. :) men snart kommer mamma hem, då ska vi laga middag, efter det ska jag åka och jobba (städa) och sen senare i eftermiddag tänkte jag gå ut och gå i råda om det inte spöregnar. men har sagt i flera flera veckor nu att jag ska ut och gå men det har inte blivit av än! :P så får nog ta och göra det senare idag innan älsklingen kommer hem. men nu ska jag gå ner och försöka göra lite nytta, städa rummet kanske! Hörs senare! Ha det guld, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0