Så här har min och älsklingens söndag sett ut!

Börjar dagen med sovmorgon för mig och älsklingen, sen frukost framför tv:en. sen duschade vi för att sedan åka hem till mig, där hjälpte vi till och måla garaget tills färgen tog slut. efter det blev det middag, sedan åkte jag och älsklingen till stan för att köpa lite saker som ska med på onsdag. sen blev det hem till hans älsklingens föräldrar lite, efter det gick vi 2,5 km i råda. :) och nu sitter vi och kollar på film. tog en toapaus så då passade jag på att skriva lite här! men nu ska vi kolla klart! kollar på street kings föresten, riktigt bra än så länge! Säger God Natt nu med, hörs imorrn! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0