Min dag

Nu sitter jag och älsklingen framför tv:en. vi kom nyss tillbaka till lägeheten för vi har vart och handlat lite och även kollat in hur cykelgaraget ser ut, för jag ska ta hit min nya cykel snart men vill inte ha den stående ute. garaget såg bra ut så vi kanske tar hit den imorrn! :) idag har jag ju som sagt vart hos johan i skövde några timmar, det va mycket kul! först var vi och åt pizza sen visade han mig hans lägenhet och sen blev det stan och glass innan jag tog bussen hem igen. sen hemma i stan igen har jag vart med älsklingen hela kvällen, först blev det korvgrillning hemma hos mig. efter det blev det mys framför allsång på skansen. har vart med mycket skön och härlig ledig dag. hoppas det blir lika fint väder hela sommarn nu som det va idag! Här nere kommer några få bilder från idag! Ha det guld, Pussisar! '


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0