Måndag, veckans tråkigaste dag och så här har den sett ut för mig!

Idag jobbade jag mellan 11.00- 16.00, innan det var älsklingens far här och hjälpte oss med att sätta upp två hyllor som vi köpt för ett tag sen. älsklingen har ju semester nu och det är ju skönt för han! :P efter jobbet cyklade jag hem till lägenheten, sen tog jag bilen hem till mig där älsklingen var. han hade hjälpt pappa och målat garaget idag. sen åkte vi hem till lägenheten, kollade på tv:en och bara myste! :) och nu har jag precis skjutsat han till en kompis där dom ska festa ikväll, eftersom jag jobbar imorrn så ska jag inte med ut! och nu till hur min kväll ser ut, jag ska strax ta en promenad och gå och jobba (städa) sen senare kan det bli godis framför tv:en och sen lägga sig i hyfsad tid. men nu måste jag gå ut och gå till jobbet! ha det fint, hörs senare ikväll! :) Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0