Klockan är snart elva denna lördag kväll och jag..

Sitter själv framför tv:en. kom hem nyss, har vart med lollo. först åkte vi och käka pizza och glass, sen åkte vi till skara för att hämta malin när hon slutat jobba. sen åkte vi hem till henne där vi satt och umgicks sen åkte jag och lollo och tvätta hennes bilrutor. sedan åkte hon hem till sig för hon skulle ut till sin mamma sen, och jag cyklade hit till lägenheten! och nu sitter jag här och slappar framför tv:en. älsklingen är hos en kompis och dricker öl denna kväll, hoppas han kommer hem snart. men nu ska jag kolla lite på tv tänkte jag, sen ikväll ska jag och älsklingen åka hem och sova hemma hos mig i natt. då blir kitty såå glad att hon får sova inne! :)  hörs senare eller imorrn! Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0