Guuuud vad varmt det är ute, tror jag avlider snart!

Efter jobbet som var klart 14.00 så hade älsklingen lagat mat till mig tills jag kom hem. :) sen åkte vi hem en sväng till mig, matade kitty och vattnade blommorna, eftersom min familj inte är hemma. sen åkte vi in till stan igen där vi köpte glass som vi sedan satte oss utanför lägenheten i skuggan och åt upp, mumma! :) Hörs sen, Pussisar!

Här kommer en bild från gårdagen, på bilden sitter vi högt upp på ett berg och äter middag och kollar på den underbara utsikten i det härliga vädret! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

har fått hjälp av en väninna :)

2008-07-26 @ 16:32:43
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0