Goddag, har inte hunnit skriva på hela dagen eftersom jag är ledig och jag..

Och min lillasyter Lisa har varit och badat på filsbäckbadet denna torsdag. va där strax efter elva imorse och åkte därifrån vid tre, sen åkte vi fram till stan där lisa köpte en bikini och jag en häftig t-shirt. :)
Idag är inte älsklingen hemma, han åkte ifrån mig klockan sju imorse för att åka och kolla på rallycross i Strängnäs, och han kommer inte hem förrän sent i natt! :(  men men, då hinner jag ju göra massa andra saker så det är ju bra iaf, ska gå ner och städa mitt rum strax tänkte jag. sen senare, eller rättare sagt klockan åtta ska jag möta lollo i råda där vi ska gå Milen denna varma dag, kommer typ dö av värmeslag! :P men det ska bli trevligt! men nu orkar jag inte skriva mera. Hörs senare ikväll, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0