Nyår!

Godkväll!
Har tyvärr inte hunnit skriva, jobbade till två sen har jag och älsklingen fixat en massa saker tills nu. sen hoppade vi in  duschen och nu har jag precis skjutsat iväg älsklingen till en kompis, sen ska dom vidare till vinninga där dom ska vara ikväll! Jag själv ska vara i stan med mina kompisar, eftersom mina kompisar är älsklingens kompisarns småsyskon så kan vi inte fira ihop tråkigt nog. :( men nästa år har vi bestämt att vi ska fira ihop! :) Men älsklingen kommer in till stan till tolv så självklart ska vi stå och pussas på tolvslaget på torget! :)
Ne nu måste jag börja göra iordning mig, och sätta på lite bra musik! Laddar upp bild på min kvällsoutfit senare! Kiss!




/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0