Solen skiner idag, underbart! :)

Denna dag har jag vart med min älskling, cyklat lite och handlat lite för vi ska nämligen prova på att göra pannkakor ikväll, får se hur det går för oss! :P nu har jag vart och jobbat lite, och älsklingen är på väg hit, han har vart med en kompis medans jag gjorde det. ikväll blir det som sagt pannkakor för oss och antagligen en cykeltur och glass någonstans! :) sen ska jag försöka att vi lägger oss i tid ikväll för jag ska nämligen åka klockan 05.00 imorrn till ullared med mamma och mormor! :) men nu orkar jag inte skriva mer!

Idag är det fina vädret tillbaka, hoppas det stannar ett bra tag nu! :) BYE!

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det härligt när solen skiner =)

Man blir såå glad!

Bor du långt ifrån ullared?

Kram

2008-08-25 @ 14:59:21
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0