Hur min lördag har sett ut:

11.00- 15.00 jobb i butiken!
15.20- 18.00 bara slappade och började storstäda rummet!
18.15 Skjutsa mamma på kräftskiva
19.00- 23.30 Vart med Lollo! :)
och mellan jag vart med Lollo så kom älsklingen och pappa hemfrån dagen med rally, så jag fick träffa han en liten stund innan han skulle åka iväg på fest, och just nu är han på olins i skara. saknar honom så, har knappt vart ifrån varandra nästan en hel dag förut, så det är jobbigt! :( och nu när klockan är 00.30 så sitter jag och väntar på att mina föräldrar ska ringa så jag ska hämta dom för att sedan köra hem dom. och förhoppningsvis när jag kommer tillbaka till lägenheten så är älsklingen hemma här! :) hörs senare eller imorrn, Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0