Godmorgon mina vänner, idag är det Måndag och jag..

gick upp för cirka en timma sen, och sen dess har jag bara ätit frukost och pratat i telefon. först pratade jag med lollo som ringde och väckte mig denna lediga dag, sen har jag pratat med älskingen tre gånger. han är och gör en sak i skövde just nu, berättar inte det fören senare vad han gör. sen så ska han ringa på två lägenter som verkar intressanta för oss och då glömde han nummret här hemma imorse när han åkte till jobbet! hoppas det går bra med lägengheterna och med det andra! ;) jag själv ska kanske träffa lollo en sväng sedan, sen halv tre ska jag träffa josefin och göra en sak, tell you later! ;) spännande! :) men nu ska jag kolla på tv tänkte jag lite! hörs senare, Pussisar!

 Min älskling, bara min föralltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0