Godmorgon, idag är det tisdag och jag är inte bakis efter igår! Skönt! :)

Idag är jag helt ledig så idag ska jag bara ta det lugnt, ska fram till stan och göra lite ärenden. Nelly (min älsklings sytersdotter) fyller 4 år imorrn så jag måste köpa present till henne idag. vi vet inte vad man ska köpa, blir väl kläder i slutändan men det är ju inte så kul för henne att få. men men får se vad det blir. :) sen har jag ett till projekt jag ska göra men det berättar jag inte om än, förrän det är färdigt och klart! :) sen tänkte jag att jag kanske skulle storstäda lägenheten med, om jag har tid och lust. men nu ska jag gå på toa, bilder från igår kommer alldeles strax! :) Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0