08.08.08

Godmorgon, just nu sitter jag nyvaken i soffan och äter frukost framför MTV. mamma ringde nyss och väckte mig och berättade att jag mina skor har kommit, jippie. så dom ska jag åka och hämta senare idag! :) som rubriken är det ju 08.08.08 idag, och min mamma som jobbar i smyckesaffär sa att det är hur många som helst som har vart inne hos dom på jobbet som ska gifta eller förlova sig just denna dag pga datumet. lite häftigt tycker jag allt! :) idag är jag ju ledig så idag ska jag slappa bara, sen i eftermiddag när älsklingen kommer hem blir det annat. för vi och två till ska nämligen på bio ikväll, den nya Batman ( någon som sett den?) och innan det kanske det blir att ut och äta. men nu ska jag kolla lite på tv:en, hörs senare! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0