tjugonde december!

Heej på er! Måndag och redan julveckan, och den börjas med en ledig dag efter hela helgens jobb. Imorse begav jag och Sandra oss till gymmet, men vi båda var riktigt trötta så det blev inte så mycket gjort där. Och nu har jag fått ner en stor frukost och funderar på om jag ska vila en halvtimma innan jag ska ta tag i allt städande.

Sen i eftermiddag kommer mormor, morfar och antagligen min lillasyster hit för fika, sen ikväll blir det kanske bandy men har inte bestämt mig än. Men jag måste nog vila en stund nu känner jag, hörs sen! Puss!


kanske ska bjuda på våra tjockispepparkakor som vi gjorde förra helgen?
Haha, ne det blir riktigt fika idag!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Sabine

pepparkakor <3

2010-12-20 @ 15:31:27
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0