Vecka 28:

Inspiration från Pinterest!
 
 
Måndag och semesterns första dag, underbart! Jag började dagen i frisörstolen, men ingen vanlig klippning idag utan idag satte jag i hairtalk som förtjockning för mitt egna väldigt tunna hår. Och jag blev otroligt nöjd, ska bli kul att ha mer hår att göra frisyrer på :) 
 
Annars så har vi varit hemma, barnen har haft deras bästisar här på lek. Sen har vi ätit glass, planterat lite blommor, jag har gått en promenad i skogen och snart ska vi gå över till grannarna som bjuder på kvällsmat! 
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad roligt att du satte i hårförtjockning i håret och du måste visa bilder på resultatet. Kramis <3?

2022-07-12 @ 05:38:59
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0