Vecka 26:

Inspiration från Pinterest!
 
 
Vecka 26 är här och det är min sista jobbvecka innan det är dags för fem veckors semester för min del, och barnen går på sommarlov redan på onsdag eftermiddag. Sambon får jobba nästa veckan också innan vi sedan tar ledigt hela familjen :) 
 
Veckans planer består av rätt mycket jobb, sen ikväll blir det lite grill med grannarna och fira deras barn som fyllt år eller fyller nu i sommar. Annars så ska vi även fira min svärmor som fyller år i helgen, och sen lutar det även åt en sväng till skara sommarland igen. Men vi får se hur veckan blir :)
 
Ha en fin start på veckan! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att du har fem veckors semester framför dig. Kramis <3

2021-06-28 @ 17:31:56
URL: http://starbys.se
Postat av: Sussi

Så härligt att du har så kort kvar till 5 veckor semester. Jag får härda ut 2,5 veckor till till min semester. Låter som roliga planer för starten av semestern :)

2021-06-29 @ 20:12:42
URL: http://cozybyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0