som en sommardag!

Ja gud så varmt och härligt det har varit idag, och eftersom jag jobbar ikväll så tänkte jag passa på att få lite färg nu när solen äntligen är här. Mötte massor av människor som var ute och promenerade i det fina vädret och såg folk med bara överkroppar i trädgårdarna.
Jag var ju som sagt på väg hem till min familj för att sola i deras trädgård, men när jag kom dit så var det så att min lillasyster skulle ha förfest med sin klass där nu på dagen. För just nu idag så är det Karnevalen i stan, hela Gymnasiet klär ut sig klass för klass och går parad genom stan. Synd bara att jag börjar jobba klockan sex när det drar igång..
Hoppas ni får en härlig kväll ute i det fina vädret!

Bild från Karnevalen 2006 (gick då första året på gymnasiet) Jag är i mitten med den rosa flytvästen! ;)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh vill med ha varmt och sol...men onsdag sa de varmt =) hoppas hoppas

2010-05-31 @ 20:36:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Här är det underbart väder idag, synd att man jobbar inomhus hela tiden...

2010-06-01 @ 09:49:39
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0