Underbart höstväder!

Godmorgon, gick precis upp och känner att jag har lite huvudvärk denna dag faktiskt! vaknade riktigt och funderade på om jag skulle sova lite till eller inte när min älskling gick upp klockan tio för att hjälpa sin kompis på gokartbanan. kände att det hade vartit underbart att sova lite till, och det va det verkligen! :)
om en halvtimma så kommer min pappa och hämtar mig här för att vi ska äta middag hemma idag, efter det ska jag åka och jobba (städa). sen i eftermiddag och kväll ska jag vara med min älskling och ha mysigt! :) men nu ska jag kolla på Life of Ryan! Hörs senare, Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Jonna

fin bild.

2008-09-21 @ 13:50:52
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0