Söndagen!


G
odkväll, sitter framför tv:en med älsklingen just nu och vi bläddrar mellan filmen i 3:an och 5:an. Jag vill helst kolla på 5:an där Couoty Ugly visas, medans älsklingen vill kolla på Bourne i 5:an! :P så vi bläddrar lite mellan dom. Just det ja, just nu kokar jag även ris som vi ska ha till matlåda imorrn! Annars har vi det mysigt i soffan under en filt och tända ljus! :)

Nu till vad vi gjort idag då, imorse åkte vi och kollade på rally när min pappa körde. efter det åkte vi direkt tillbaka till stan för att kika innebany, efter det blev det mc donalds för oss. sen hem till mig där vi umgicks lite med min mor och far! :) blev även en skål med glass, grädde, banan och cokladsås. Underbart gott! :) äter det för mycket och för ofta bara! måste börja dra ner på det asså för jag äter sjukt mycket sådant. förresten så har jag inte ätit något godis på två veckor, skit nöjd är jag. och längre ska det bli, för annars blir inte mina tänder glada!

Men nu ska jag gå och kolla till riset, ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorrn! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0