Just nu är det Natten!

Sitter hemma hos mig faktiskt, va ett tag sen kan jag lova som jag var hemma här utan min älskling. han är på firmafest idag förresten, så han ska nog hem snart. jag ska med åka strax, ska till älsklingens lägenhet såklart. men först kanske jag ska hämta pappa i stan för att sedan köra hem han hit och sen får jag åka tillbaka till stan igen till älsklingen! :)

annars idag har jag jobbat mellan 10.00- 13.00, efter det träffade jag älsklingen en kort stund innan han skulle möta jobbarkompisarna. efter det åkte jag hem till malin och var med henne några timmar, lagade mat och satt mest och tjöta! :) sen har jag vart hemma här bara, kollat på tv. sen skjutsade jag och mamma in pappa som skulle träffa en vän och då köpte vi med oss kinamat hem plus att vi hyrde en film Jakten på Lycka! riktigt bra tycker jag, det va en sann historia med så då blir den ännu bättre tycker jag! :) och efter det har vi degat framför tv:en, ätit lite godis och nu det sista kollade jag på king kong, men den hade jag ju sett förut så! :)

men nu tänkte jag stänga av datan för att åka in till stan, hörs imorrn! God Natt, sov gott! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0