Ledig

God morgon, sitter framför tv:en och har precis ätit upp frukosten denna morgon. sov länge idag, gött! :) ändå stensomna jag i älsklingens knä strax efter nio framför tv:en igår kväll. skönt att få sova och ta igen lite timmar. har ju vaknat några gånger imorse men, tex när älsklingen gick upp för att gå till jobbet! aahaa, skönt att ha sovit så länge iaf. :) idag är jag ledig, eller jag ska inte till skolan någon mera dag ioförsig. såååå skönt, är ju bara åtta dagar kvar tills jag tar studenten! :) tillbaka till idag, ska sola tänkte jag. det är väl det enda man kan göra en sådan här solig dag. försöker få tag på lollo med, men hon sover nog gissar jag. men men.. hörs senare! Pussisar!


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0