Morning, sitter just nu i soffan och har precis ätit frukost!

Började min dag med en skön sovmorgon, skulle ut och gått med lollo. men mig och älsklingen då hon skickade sms klockan sju imorse, då skulle hon ut och gå. :P gött tänkte jag då får jag ju sovmorgon ändå! :) sen klockan ett börjar jag jobba, och innan det ska jag komma ihåg att spela på Lotto denna onsdag för jag och älsklingen har tänkt att vinna massa massa pengar denna dag! :) så blir det väl dock inte men då har man försökt att vinna iaf, kan säga att jag aldrig har spelat på något sådant förrut. men nu ska jag kolla lite på tv sen städa lite här i lägenheten tänkte jag! Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Lina

visst var de!

tänk o ha så mkt money.. wiihooo

2008-08-13 @ 13:57:30
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0