Våran måndag och tillbaka till förskolan.

Igår firade vi som sagt sambon som fyllde 33 år! Han firades med paket och fin teckning som Tuva hade gjort. Sen när sambon åkte en sväng till jobbet så gick jag och barnen till frisören, det var dags för mig och Tuva att klippa oss och på eftermiddagen köpte vi med oss fika hem. 
 
 
Idag tisdag och jag är nu på jobbet då jag fick hoppa in extra då en arbetskollega är sjuk, så idag var det dags för barnen att gå till förskolan igen. Dom har varit lediga i två veckor men nu var det dags att gå och dom var så glada över att få gå dit igen :)
Ikväll skulle jag träffat en vän och ätit (utomhus såklart i corona tider) men tyvärr vaknade hon upp snuvig, så funderar på om jag ska försöka få mig mig någon att gå milen i skogen istället :) 
 
/ S.
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att barnen tyckte att det var kul att gå till fritids och hoppas att du får tag i en promenad kompis. :-D Kramis

2020-04-28 @ 10:55:50
URL: http://starbys.se
Postat av: Emma Engström

Vad roligt för dom med förskola igen! Hoppas det gick kanon med milen, vad grym du är :D <3

2020-04-28 @ 20:41:28
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Zyllah

Kan tänka mig att barnen tyckte det var kul att återvända till förskolan. :) Att gå en mil e fan ganska strongt, tar ju ett tag. :D

2020-04-29 @ 20:18:58
URL: http://Nouw.com/Zyllah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0