nu har jag också trillat dit..



Så nu är min kära telefon med tangentbord veck, och välkommen säger vi till nykomlingen i appelfamiljen Min iPhone 4!

H
ar förresten haft en mycket bra dag hittills, började med att hämta min mobil och köpa en fin inflyttningspresent till min vän Johan. Sen hem och umgås lite med N innan jag begav mig till Johan för pizza och tv-häng.
Sen blev det hem iigen någon timma och sen fram på stan för att möta Theres för fika, mysigt att äntligen få träffa henne igen. :) Och nu har vi städat lite här hemma och ikväll blir det bara mys med en bra film och god mat. Livet är mycket bra en sådan här dag :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer älska den!!! :)...



Ja, det är inte det lättaste.. min pappa är jägare som tur är, så vi har mycket horn redan, men jag vill nog ha fler och större :)

2010-12-28 @ 19:36:19
Postat av: Semra

åh jag är så tveksam men man kanske ska slå till..

2010-12-28 @ 19:39:05
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: FANNY

kul med en iPhone! :)

2010-12-28 @ 20:58:50
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0